• INSTAGRAM - click
  • středa 3. února 2016

    Fenomén minimalismu

    Poslední dobou si všímám, že nějak frčí pořizovat všechno v zásadách minimalismu. Jakože šatník, kosmetiku whatever..Smyslem má být nákup jednodušších a kvalitních věcí, co něco vydrží a hodí se ke všemu. Což je samozřejmě chválihodný..
    ALE to mi chcete tvrdit, že jste to doposud nedělaly? (mířím spíš na slečny, chlapy takovýhle pakárny neřešej) Já se teda očividně dle zásad minimalismu oblíkám celej život, protože mi přijde prostě normální koupit si nějakou kvalitní věc, co se hned nerozpadne a hodí se k víc věcem. Díky tomu taky většina mýho šatníku je černá..ale to už je osobní úchylka..Nicméně, to mi jako chcete říct, že jste si celej život kupovaly věc, co se k ničemu nehodili? Jakože žlutý kalhoty nebo jak si to mám jako představit? Mě vždycky přišlo normální koupit si černý kvalitní kalhoty a obyč kvalitní džíny, abych je snad mohla kombinovat ne? Nebo to chodíte do krámu a kupujete prostě všechno nehledě na to, jestli si k tomu máte co vzít nebo kam si to vzít? A teď v nějaký vlně dalšího trendu vyházíte ty utracený tisíce z šatníku a naplníte to dalšíma rozházenejma tisícovkama, ale v omluvě minimalismu? 
    To potěš koště teda, vás bych doma mít nechtěla, pokud vám někdo základní selskej rozum musí někdo vtlouct do hlavy pomocí "novýho trendu"..

    3 komentáře:

    1. Souhlasím, i když mi přijde minimalismus dobrý, tak je to prostě trend a obávám se, že brzy to přejde a přijde třeba maximalismus :D

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Jop, celkem bych se vsadila, že do roka tu budeme mít zase něco nového a docela se třesu, co to bude tentokrát.

        Vymazat
    2. Já to mám třeba tak, že je pro mě lepší mít víc netakúplně kvalitního oblečení než mít tři kvalitní hadry, které nosím v jednom kuse, protože se černá přece ke všemu hodí...

      OdpovědětVymazat