• INSTAGRAM - click
  • pátek 22. ledna 2016

    Ženy

    Ano, taky patřím k tomuhle druhu. Tedy, alespoň co se fyzických předpokladů týče..řekla bych. S těmi psychickými by už to asi bylo trochu složitější.
    Kdo mě tak nějak alespoň v základech zná, zřejmě už přišel na to, že s tímhle lidským druhem si moc nerozumím. Respektive většinou vůbec. Kdybych měla spočítat počet kamarádek za svůj dosavadním život, stačila by mi jedna ruka. A kdybych měla počítat ty aktuální, tak i ta jedna ruka by byla až moc. Už co si pamatuju jsem se vždycky pohybovala v okruhu kluků a je to tak do teď. Ale o mě dost, kdo by snad chtěl podrobný životopis se změřením na moje zastoupení ve společnosti, může si o něj požádat. Ráda bych se ale dostala k tomu, co mi na většině dnešních ženskejch strašně vadí. Říkám většině, ne všechny jsou takový, ne všechny budou splňovat všechny body, některý třeba žádnej (i když známe ženský alá jasně že to na mě nesedí, aneb všechny jsme úžasné, ale pak to stejně děláme). 
    Znáte ten vtip, kdy přijdou přijdou do restaurace čtyři kamarádky a nemají si o čem povídat, protože přišly všechny? No, tak to vlastně ve skutečnosti vůbec není vtipný, protože je to krutá pravda. Spousta mých pokusů navázat s tímhle druhem nějaký typ vztahu vždycky ztroskotal na tom, že to byly píči, který se tvářily jako největší BF pod sluncem, ale sešly se s jinou a už jsem byla ta kunda a vykecala všecko, co jsem jí důvěrně sdělila. Klasiš. Od tý doby tyhle “přátelství” neudržuju. A očividně je to tak pořád a nic se nezměnilo, protože pořád vídám na facebooku koláže fotek z “randíček s holčičkama” a podobný srandy a někdy ani ne den na to, je to blbka, co má hrozný vlasy a chodí s hrozným tupcem. Ale do očí to nikdy neřeknou. Takže..
    Další věcí je ta spousta make-upu. V tomhle je to takový cik cak. Někdo vůbec, někdo v normě, někdo absolutně přehnaně. Jakoby sorry ale obočí, kterým by se dal vytírat záchod místo štětky (v podobných barvách) nebo zametat podlaha, není nic moc sexy. Kor když mají dotyčný třeba světlý vlasy a k tomu si domalují obočí v barvě dva dny zaschlýho hovna. Jako někdo to třeba považuje za styl, ale..mno. 
    Pak jsou taky typy, co i když toho make-upu nosí třeba málo, tak ho zase nosí furt. Na cvičení, při vynášení koše, na každou byt sebekratší cestu do sámošky 200 metrů od baráku. Pak je někdy v nestřežené chvíli vidíte bez něj, a je to naprostej šok. Oči mají třikrát menší, na nose obrovskou pihu, kterou očividně zakrývá dosti výrazná vrstva čehosi za normálních okolností, a celkově je ten obličej najednou..divnej. Já se vlastně vůbec nedivim, že pak vznikají meme a kdesi cosi na tohle téma. Já bejt chlap a jít večer spát s kráskou, vlastně třeba i nějakou chvíli v týhle iluzi žít, a pak se jednoho rána probudit vedle někoho jinýho, tak jsem v prvotní fázi asi taky docela vyděšená. K tomu bych prostě snad jen řekla, nic se nemá přehánět. 
    Pak je zase druhá stránka věci, kdy ženská toho chlapa fakt uloví a v určitou chvíli si jím začne bejt jistá a pak najednou bum..jednoho dne si přestane holit nohy, přestane se malovat, neuvidíte jí jinak než v teplácích, sexy prádlo vyměnila za noční košili ke kotníkům a místo vyváření vám namaže chleba s máslem. Hm. Já nevím, ale osobně zastávám názor, že žádná ženská nemá nikdy žádnýho chlapa jistýho. Tečka. Chlap je lovec a jak přestanete vypadat jako lákavá kořist, tak se ohlídne za jinou. Taky ale zase netvrdím, že musíte furt vypadat jako ze žurnálu. Když se budete s klukem celej víkend válet u filmů a junk foodu, tak nemusíte mít čerstvě umytou hlavu ani perfektní make-up. Prostě, jednoduše a opět - nic se nemá přehánět. Jenže..ono k tomu všemu stačí mít špetku rozumu, což občas bývá problém..často platí, čím hezčí tím hloupější nebo neschopnější. Samozřejmě ne vždycky. 
    Když tak na tohle koukám, už je to hrozně dlouhý a já ještě nejsem u konce s výčtem věcí, co mi na “moderní” ženě vadí. Takže ze zřejmě předpokládat i číslo II. a možná i III. … Jistě mi to teď tyto moderní ženy vytknout, zkritizují, poznamenají akorát, že jsem píča a tak dále a týden mě budou drbat u kafe. Tak jo. Jsem zvyklá . .. (a přesně o tom tohle je)

    3 komentáře:

    1. Dost dobrý a trefný článek, Slečno v černém! U odstavečku o obočí jsem se zakuckala smíchy :-D
      Bebe

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Mnohokrát děkuji ^.^ ! Jsem ráda, že je úsměvný a že se najde někdo, kdo si hned všechno nebere osobně.

        Vymazat
    2. Víš co, podle me je to daný dobou... když někteří kluci vypadaj jak holky před 3-5 lety, tak prostě ty holky se snažej víc a víc odlišit.. za mě teda palec dolu za holky, palec nahoru na článek... taky toho nejsem zastánce... a prostě obočí.. s timdle "trendem" tu ještě budeme asi bojovat dlouho :D

      OdpovědětVymazat